xoxo

xoxo

duminică, 25 mai 2014

Perfect Sunday

     Vreau sa va arat o tinuta care mie imi e tare draga si care merge foarte bine intr-o zi ca aceasta , adica duminica , soare , limonada , plimbare romantica <3 . Ce poate fi mai dragut decat o duminica perfecta ? Eu personal ma regasesc in lucrurile simple , in lucurile marunte cu valoare sentimentala . Atunci cand privesc pe fereastra si vad soarele pe cer ma incarc cu energie la fel ca un copil mic , dintr-o data dispar toate gandurile negative si mintea imi e invadata de ganduri pozitive . Ce poate sa faca vremea cu starea unui om nu-i asa ?
       Acum sa va arat tinuta :* 



   
      Rochita e Stradivarius din colectia de primavara , sandalele H&M , geanta MiniMoon by Dana Rogoz . Vreau sa va spun ca sunt extrem de incantata de geanta , de cand o am numai cu ea am iesit din casa , chiar si la o nunta am ales sa o port si vreau sa va zic ca m-am simtit foarte bine purtand-o .  
  
      Sper sa va placa tinuta mea . Va pup :* 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu