xoxo

xoxo

miercuri, 9 iulie 2014

Outfit of the day


Hey ladys !

Astazi vreau sa va propun o tinuta casual comoda formata din un tricou comod lejer , partea din spate a tricoului fiind mai lunga decat cea din fata , colanti , tenisi si o geanta incapatoare pentru ca noi femeile avem mereu o gramada de lucruri de carat prin geanta . 
Tricoul si colantii sunt comandati de pe kurtmann in urma cu cateva saptamani cand am prins reduceri . Atunci mi-am achizitionat mai multe produse , vi le voi arata si pe acelea in postarile viitoare . 



Tenisii sunt de la Pull&Bear , imi place foarte mult imprimeul colorat si vioi . Este prima data cand imi achizitionez ceva de la Pull&Bear deoarece pana acuma nu am gasit nimic care sa-mi placa . Pentru ca mi-am dorit tare mult o pereche de tenisi comozi si simpatici am vizitat pe rand magazinele Zara , H&M, Stradivarius , Pull&Bear si Deichmann ca la final sa pot selecta ce-mi place si ce nu . Pana la urma am ramas la acestia si nu imi pare rau deloc pentru ca sunt atat de comozi si atat de simpatici in acelasi timp . 


Geanta e luata in primavara din Deichmann , imi place deoarece este incapatoare si are un design dragut , negru cu auriu este una dintre combinatiile mele preferate . De obicei cand sunt in pana de idei o tinuta all black cu detalii aurii ma scoate din incurcatura . 


Geanta - Deichmann
Tenisi - Pull&Bear
Tricou - Stradivarius via kurtmann 
Colanti - Bershka via kurtmann 


Sper sa va placa tinuta mea . Eu am purtat-o in vizita la parintii mei . Pentru ca aveam nevoie de ceva comod si chic in acelasi timp am facut aceasta alegere . Cu parul natural , un machiaj discret si cu zambetul pe buze am completat perfect tinuta mea . Kisses ladys 


        XOXO ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu