xoxo

xoxo

duminică, 14 decembrie 2014

Soft lips

     Buna dragelor !

Scriu aceasta postare cu gandul la craciunul care nu e tocmai departe de noi , mai sunt 11 zile si simt ca inca mai am cateva lucruri importante de facut pana la ziua cea mare , insa categoric voi reusi . In alta ordine de idei , azi vreau sa va vorbesc despre doua produse care mie imi plac foarte mult si le consider un must have in aceasta iarna . Este vorba despre Baby lips Pink Punch si Cherry Me .

M-am bucurat foarte tare atunci cand am vazut ca a aparut si la noi Baby lips pentru ca imi doream extrem de mult sa le incerc . Primul care l-am achizitionat este cel roz , care mi se pare ca isi face foarte bine treaba . E destul de pigmentat , rezista extrem de bine pe buze , plus ca buzele mele raman foarte catifelate dupa ce il aplic . 


Al doilea Baby lips pe care l-am incercat este cel Cerry Me , iar acesta il folosesc cel mai des acum pe timp de iarna . Imi place deoarece are o culoare placuta si potrivita pentru sezonul rece , iar pe langa asta hidrateaza extrem de bine buzele si le mentine catifelate in ciuda temperaturilor scazute . 


In timpul iernii imi place sa acord mai multa atentie ingrijirii buzelor mele deoarece au tendinta de a se usca foarte repede, iar acest fapt duce inevitabil la craparea lor ceea ce nu este deloc placut . Baby lips reuseste cu brio sa ma fereasca de aceasta situatie neplacuta si ma bucur enorm ca a ajuns si la noi in tara . 



Voi a-ti incercat Baby lips ? Daca da , care este preferatul vostru ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu