xoxo

xoxo

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Mini review parfum Moon by Dana Rogoz

     
        In acest moment parfumul meu preferat este Moon by Dana Rogoz si m-am gandit sa-i fac un mini review pentru ca pur si simplu ador cum miroase .
Daca esti o persoana visatoare , vesela , romantica si care adora aerul fresh al primaverii , categoric acest parfum este pentru tine . Imi place ca persista mult , ba chiar se simte si a doua zi aproape la fel de puternic , ceea ce ma impresionat extrem de tare . Parfumul are ca miros de baza vanilia , care este preferata mea , pe langa asta mai contine iasomie , frezii , mar verde , lacramioare plus alte ingrediente care iti rasfata simturile olfactive . Acest parfum ma reprezinta cel mai bine din cate am avut pana acum si cu siguranta il voi folosi mult timp de acum inainte .



          Imi place forma sticlutei si mini oglinjoara pe care e trecut numele parfumului si mi se pare ca acest aspect ii da o nota de eleganta si mister in acelasi timp . De cate ori il port , ma simt super feminina , super increzatoare si ma face sa ma simt frumoasa . Sincer chiar il recomand cu drag .





Va doresc o zi minunata !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu